Hizmet kalitesini teknolojik imkanlarla güçlendiren Mudanya Belediyesi, “Mudanya Belediyesi Çözüm Masası”nı kurarak hizmete aldı. Vatandaşlardan gelen talepler ilgili birime iletilerek en kısa sürede çözüme kavuşması sağlanacak.BURSA (İGFA) - Mudanya Belediyesi, vatandaşlarla belediyenin iletişimini kolaylaştıracak yeni bir adım daha attı. Vatandaşların talep ve önerilerine hızlı bir şekilde ulaşmak ve etkin çözüm bulmak adına “Mudanya Belediyesi Çözüm Masası” adlı bir WhatsApp Hattı oluşturuldu. Halk Masası ve sosyal medya üzerinden ulaşan talep ve önerilerin dışında, Mudanyalılar 444 8 922 numaralı WhatsApp Hattı üzerinden fotoğraf ve görüntüleri hızlı bir şekilde belediyeye ulaştırabilecek. Sosyal medya hesaplarının da entegre edildiği sistem sayesinde, belediyeye ulaştırılan istek ve öneriler anlık olarak ilgili birime elektronik olarak bildirilirken, birimlerden gelen cevaplar yine hızlı bir şekilde vatandaşlara aktarılıyor. Hafta içi mesai saatlerinde hizmet verecek olan çözüm masası, mesai saatleri dışında gelen talepleri de otomatik olarak sisteme kayıt edecek.
YORUM EKLE
1
İyi Parti'de yeni yönetim belli oldu
2
Gemlik'in 30 Ağustos Zafer Bayramı programı...
3
Kocaeli İzmit'ten muhtarlara ‘Yerel Eşitlik...
4
Diyarbakır'da elektrikte kaçak oranları ve...
5
Akse Mezarlığı’nda temizlik ve bakım çalışması
6
Muğla Büyükşehir orman yangınlarında tüm gücüyle...
7
Milli Güreşçim Enes Kamal, Dünya Şampiyonası’nda
8
Bakan Işıkhan: OVP hedeflere uygun ilerliyor
9
En iyi yelkencilerin başarısı ödüllerle taçlandırıldı
10
Ayyar Hamza Çarşı Meydanında izleyiciyle buluştu
SON DAKİKA HABERLERİ
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
06:24
GÜNEŞ
07:53
ÖĞLE
12:55
İKİNDİ
15:26
AKŞAM
17:48
YATSI
19:11