İSTANBUL (İGFA)- Türkiye’nin lider güvenlik entegratörlerinden Sensormatic’in, gerçekleştirdiği araştırmaya göre şirketler elektronik güvenlik çözümleri için bir sağlayıcı seçerken 6 kilit kriteri değerlendirerek harekete geçiyor. Bu kriterler; satış sonrası hizmet, ürün kalitesi, fiyat-fayda dengesi, çözüm odaklılık, kurumsallık, deneyim ve ulaşılabilirlik.
Sensormatic CMO’su Pelin Yelkencioğlu, yapılan araştırmanın sektördeki hizmet standartlarını yukarı çekeceğine inandığını belirterek; tüm oyuncuların bu 6 kriterde daha iyi olmaya yoğunlaşmasının herkese faydası olduğunu söyledi.
MÜŞTERİLERİN TERCİHLERİİlk olarak müşteriler, elektronik güvenlik çözümleri alırken öncelikle satılan ürünün ve verilen hizmetin arkasında durulmasını bekliyor. İkinci kriter ürettikleri ürün ve çözümlerde ileri teknolojiyi en etkin şekilde kullanan, kullandığı teknolojinin kalitesiyle farklılaşan şirketler de müşteri tercihinde öne çıkıyor. Bir diğer kriter olan fiyat-fayda dengesi, çözüm ve hizmetle ilgili kapsamlı bilgi edinen, bunların kendilerini hangi risklerden nasıl koruyacağını, sistemi nasıl kullanırsa daha fazla fayda sağlayacağını bilen müşteriler, değerledirmeleri daha sağlıklı yapabiliyor.